Sjätte natten i Turkiet!

Hela fredagen spengerades med Blue Paradise som är typ som en båtutflykt som Apollo tillsammans andra flygbolag anordnar. Vi blev hämntade med bussen vid hotellet halv 10 och åkte till Manavgat där båten åkte ifrån. Sen va vi ute till 5-6 på eftermiddagen.

På båten så va de allinclusive som menades att de va mat och all dricka gratis så vi tog några öl tillsammans med några andra som vi träffade där, ett par vuxna par. Vi satt under hela resan och umgicks med dom och trevligt hade vi.

Det va tre badstopp mitt i medelhavet, underbart. Fast på det tredje stoppet så va de mer som en strand som stack rakt ut i havet där vi åkte vattenskoter och jag tappade mina sölglasögon som jag köpte tidigare i veckan. Attans! Men ja ska ut igen imorgon och köpa mig ett par nya tänkte ja, hoppas de finns likadana kvar för dom gillade ja plus att dom satt mycket bättre än mina andra.



Dom två första på både höger och vänster sida var vårat sällskap




Nästan en sån här båt åkte vi med men våran va vit och lite större




Underbara medelhavet i bakgrunden




Valon och jag



Några båtar där vårat sista stopp va




Dom vi umgicks med som satt bredvid och var från gbg



Två stycken lustiga turkilurkar som leker pirat för de va ju ett piratskepp vi åkte med


När vi kom hem igen till hotellet så slängde vi oss först i poolen men sen gick vi upp, utom valon som somnade på en madrass däri. Men sen kom han upp och sov där ist, vi alla sov lite till och från och på natten va de skit svårt att sova...

Kommentarer

Kommentera gärna

Skriv ditt namn
Klicka i om du kommenterar ofta

E-mail

Bloggadressen så att jag kan titta på din blogg

Din kommentar

Trackback