If you´re not really here then I don´t wanna be either!

Vaknade imorse av den äckligaste drömmen ja har haft på jävligt länge faktiskt.

Jag och pappa var och badade på något slags badhus, eller ja de va en skit stor pool som va kurvig och broar gick över mm. Sen så fanns det en djup pool lite bakom. Och såklart så skulle vi bada där i men sen när ja och pappa simmade in mot kanten så tittade ja rakt fram medans pappa simmade och tittade bakom samtidigt som han skrev "JÄVLAR VILKET HAMMARHUVUD JÄVLAR CELINA DYK!" Men precis när ja höll i kanten så tittade jag bakåt och precis bredvid huvudet på mig så var en stor haj som inte ens va en hammarhaj men ja va helt stilla och kände andetagen av hajen i örat (ingen sa att de va en verklig dröm).

När ja hade hängt där intill kanten i panik med hajen i örat ett bra tag så började den vända om i motsatt riktning, trodde ja.. Men den simmade ner fort som fan åt andra hållet men igentligen skulle den bara ta sats  för att sedan komma tillbaka och slita av pappa benen mitt framför ögonen på mig och jag såg på han hur ont det gjorde när han höll sig i kanten för livet och dum som han va så sprattlade han med benen. Han led verkligen!

Sen som drömmar alltid ska vara overkliga så kom hajen upp till mig och sa, ja SA "Säg till din pappa att han tittar efter om han har några öppna sår nästa gång han badar". Och sen visade det sig att pappa hade ett sår på en tå som blödde...


HAHAH så även om den va så jävla overklig så kunde ja inte somna om igen hur mycket ja än ville för ja hela tiden tänkte på pappas ansiktsutryck.

Kommentarer

Kommentera gärna

Skriv ditt namn
Klicka i om du kommenterar ofta

E-mail

Bloggadressen så att jag kan titta på din blogg

Din kommentar

Trackback