Dagarna bara går!

Nu har ja inte skrivit på några dagar men har verkligen inte haft någon lust alls, det har helt enkelt bara varit för mycket för mig. Det är ju meningen att ja ska skriva ner mina tankar mm här i bloggen, som en dagbok men ja vill inte dela vissa tankar så när de inte finns någonting annat inom mig än dom så skriver ja inget alls..

Idag vaknade ja runt 2 tror ja, eller de kanske va 12, jo 12 var det! För då va ja som vanligt tvungen att mata och gå ut med hunden för mamma va på rymmen. Men sen gick jag och la mig igen och upp sen vid 2. Ja så va de,

Sen så har ja äntligen snart tvättat igenom alla dessa jävla kläder som bara har legat i korgen och väntat. Har inte hunnnit med det så mycket när ja aldrig är hemma för de tar ju några timmar som sagt. När ja väl va igång så drog ja igång gräsklipparen och fixade till trädgården som mamma har fuskat med, där alla äpplen har ramlat ner hade hon bara klippt runt och hon flyttade inte på några utemöbler eller nått så de va ojämt överallt men det har ja ordnat upp och nu är de lika fint som vanligt bara att våran hammock blåste sönder och måste lagas IGEN.

Så nu sitter ja här framför skärmen och lyssnar på lite musik och funderar på en kaffe kanske? Men de får bli snart för nu måste ja ner och hänga tvätt..
Kommentarer

Kommentera gärna

Skriv ditt namn
Klicka i om du kommenterar ofta

E-mail

Bloggadressen så att jag kan titta på din blogg

Din kommentar

Trackback