Studenten !

Lite sent skrivet men ändå.

Studentdagen började med en liten champagnefrukost hemma hos emeli vid 8 typ.
Där tog vi mängder av bilder, åt lite lyxfrukost och dansade runt. Lärarna läste fina
dikter om var och en (i klassen alltså) om mig så sa dom nått om att ja gick ett år
på it innan så de va inte så roligt hehe.

Sen typ klockan 10 eller nått så skulle vi va i domkyrkan och lyssna på sånger som
ingen ens hörde så vi stojjade runt och tog en massa bilder på alla istället, sprang
på toa och försökte ta oss ut bakvägen men den va ju såklart låst så vi fick sitta kvar....

Direkt efter kyrkan gick bussar tillbaka till skolan där vi blev serverade mat och så.
inte gott :O Klockan 2 typ skulle vi tåga ner till stan och självklart regnade det just
när vi skulle gåå... Där väntade släkten men dom kunde vi inte va med länge för de
va skit brottom till vagnarna som tog en timme att ta sig runt stan med för de va så mycke
folk i hela lilla mariestad...

men men det blev en väldigt rolig dag och ja är glad att den är över så nu är det bara
att söka jobb för fulla muggar..





JAG PÅ FRUKOSTEN







MICKAN OCH JAG PÅ FRUKOSTEN





JAG OCH MILLAN PÅ FRUKOSTEN





JAG OCH ANNA PÅ LUNCHEN I SKOLAN
Kommentarer

Kommentera gärna

Skriv ditt namn
Klicka i om du kommenterar ofta

E-mail

Bloggadressen så att jag kan titta på din blogg

Din kommentar

Trackback