Dagen!

Hade bilen till skolan idag för första gången och jag va jätte nervös när jag skulle parkera för det kom bilar från alla håll och jag visste inte om ja va så bra på att parkera men jag parkerade mycket bättre än någon på den parkeringen XD jag var iaf inne i rutan som en bil inte va som tog upp 4. Haha

Efter skolan åkte ja o några kompisar till stan, vi tittade lite inne på lindex och sen fikade vi. Deras buss skulle gå snart så vi hann inte så mycket mer.

Imorn ska vi ha klassens dag i skolan där 2 orna gör saker med 1 orna. Alltså i programordning så eftersom ja går handel så ska vi göra för handel 1orna. Det kommer bli skitkul för vi har så mkt pinsamma lekar som Kjell (lärare) glömde sudda bort våra planer så nu vet de va de ska göra och vi får se hur många som kommer.

Sara sa idag att de va 7st i klassen och det räcker ju aldrig till våa lekar iaf XD

Kommentarer

Kommentera gärna

Skriv ditt namn
Klicka i om du kommenterar ofta

E-mail

Bloggadressen så att jag kan titta på din blogg

Din kommentar

Trackback