Dagen

Skola idag som vanligt men jag orkade inte gå upp imorse för jag kände mig inte riktigt bra idag heller så jag sov bort svenskan.. Hoppsan. Jag gick till 5 idag för vi hade kost i 3 timmar. God mat var det och jag har aldrig ätit sån mat vi gör där förut iallafall. Jaja men efter skolan så åkte ja hem och sov lite sen tog vi en sväng ut till lugnås och nu är vi hemma i mariestad igen, ska precis äta och sen duscha om ja inte gör de imorn för då börjar jag halv 11 gött. Men nu ska jag titta till gratängen som ja håller på att göra :P
Kommentarer
Postat av: Jennie och huskyn Exxa

Krya på dig!

2009-09-14 @ 17:41:55
URL: http://www.exxa.se

Kommentera gärna

Skriv ditt namn
Klicka i om du kommenterar ofta

E-mail

Bloggadressen så att jag kan titta på din blogg

Din kommentar

Trackback