Turkiet 7e dagen

Torsdag i Turkiet innebär torsdagsmarknad. Vi gick upp tidigt tidigt för att komma dit tidigt, Men de va smockfullt ändå. Där inne fanns alltmöjligt men jag tittade på armband och fotlänkar. Jag hittade ett ställe där det va fem armband för 25 kronor men ja gjorde sönder ett innan ja hann köpa så ja tog ett nytt, haa. Men dom har jag inget kort på tyvärr. Sen hittade jag inte så mycket mer som kändes värt att köpa. Så då gick vi tillbaka till hotellet och la oss vid poolen i några timmar till, pratade med alla för att vi skulle åka dagen efter. Sen på kvällen så gick vi och tittade på gamla stan som va hur vackert som helst. Men de hade många hus med skrikfärger.


Unique va en pub. Inte så fin men ändå..

Det fanns oxå fin hus.



Inget va ju jättefint men de va en upplevelse att va där o se allt

På kvällen när vi hade vart hemma och duschat igen så tog vi taxi till gamla stan igen och satte oss på ett ställe "Three Palms" som vi satt på flera gånger och tog en drink var. Jag tog en Pina Colada som va skit god. Prova den sejjer ja bara. + att dom va lite roliga och skulle smycka ut glasen. En gång när ja köpte en sån på hotellet så fick ja ett glas som va format som en naken tjej. Borde det inte va en kille? HAHA


Det första glaset kommer ja inte ihåg va de va i, det mittersta är en milkshake, och den sista är en pina colada

O sen hem igen till hotellet. Alla va jätte trötta och vi tog det bara lungt.

Vi la oss och löste korsord

Sen på natten så gick jag och sara ner till baren och tog en fanta och satt och pratade lite med Nouri. Men sen kom de en annan kille så ja gick upp på rummet och la mig och sov. Haha
Kommentarer
Postat av: Sara

hahahahaha, "en annan kille"

Och de va faktiskt en Smothie eller hur de stavas haha :P

2009-05-18 @ 19:17:44
URL: http://jaras.blogg.se/

Kommentera gärna

Skriv ditt namn
Klicka i om du kommenterar ofta

E-mail

Bloggadressen så att jag kan titta på din blogg

Din kommentar

Trackback