Turkiet 6:e dagen

Denna dagen hade vi en utflykt bokad men de va inte vilken utflykt som helst det va en båtutflykt med KING SEZAR. Det kom en minibuss eller en Dolmus som dom sejjer halv 10 och hämtade oss vid hotellet med några familjer till. Sen åkte vi till hamnen och letade upp båten vi skulle åka med. Så gick vi på och letade efter en plats vi kunde lägga oss på men de va fullt så vi fick dela på oss. Barnen på ett ställe och de vuxna på andra sidan båten.


Det var inte den båten men vi åkte en likadan fast större

Båten stannade på olika ställen där man kunde shoppa, mata och titta på fiskar, bada, sola, äta mm. Jag hoppade bara i en gång och va uppe lika snabbt igen. Ingen är så rädd för vad som finns under som jag. Haha. Sen stannade vi vid en liten stad som heter Icmir där vi gick av och shoppade. Jag köpte en klänning:


Den ska ha ett snöre runt nacken med men de tog ja bort

När vi kom tillbaka till stranden igen så tog vi taxin till hotellet där vi duschade och gjorde oss iordning för att sen åka till stranden igen och shoppa och äta. Vi satte oss på Gusta´s igen och sen in i tunneln där jag köpte en väska för 75 kronor som va riktigt fin.


Äkta kopia men med äkta kvalité

Utanför tunneln shoppade jag ännu mer. Jag köpte ett par shorts för 125 kronor tror jag och en bikini för 220 kronor. Båda två va ett bra köp tycker jag iaf. På vägen hem igen så gick vi förbi en liten alltialltshop som jag tänkte köpa nåt till familjen i. Men de fanns inte så mycket snyggt så jag köpte armband med namn på. Det är tanken som räknas.


Jag köpte ett grönt till mig men ja knöt de så hårt så ja fick inte av de igen HAHA

Osså tillbaka till hotellet och somna på stört
Kommentarer

Kommentera gärna

Skriv ditt namn
Klicka i om du kommenterar ofta

E-mail

Bloggadressen så att jag kan titta på din blogg

Din kommentar

Trackback