Turkiet

Turkiet va den bästa och enda utlandsresan jag har haft. Vi kom dit på fredagnatt runt 11-1 och vi åt genast mat. Eller ja en knäckemacka och sen la vi oss tror jag. Lördagen har jag ju redan skrivit om i inlägget innan så ja fortsätter med söndag. Då gick vi de första vi gjorde ner till poolen och låg där i ett par timmar. Sen gick vi upp på rummet och duschade mm. Kloret va skit starkt. Sen tog vi en promenad ner till stranden och det va mkt längre än vi trodde.

Alla dessa restauranger överallt och alla inkastare asså, det va nog de jobbigaste på resan. Dom skrek på oss även om vi va på andra sidan gatan för att undvika dom och sen kom de över gatan och tjatade mer. Jobbigt som bara den. Men vi undvek det med att sejja att vi nyss ätit haha men då fortsätter dom ändå och frågar var vi kommer ifrån och vi svarar sweden och dom sejjer "aa svenska" med konstig dialekt. Hmm

Sen fortsatte vi runt där i Marmaris i sökan efter stranden, de va inte så svårt för vi hittade efter ett tag. Då letade vi upp en fin restaurang som va någorlunda fräsch. Den vi hamnade på va sådär men maten va toppen. Som turkiets tradition så får man först bröd med någon dressing till och sen kommer maten och sist ska man egentligen dricka nåt som t ex turkiskt te men de gjorde vi aldrig.

Efter de så va klockan mycket så vi shoppade lite de sista och sen gick vi hem igen.. Jag köpte inget spec för det va så sent och alla va trötta. Efter en halvtimme-timme så va vi hemma igen och somnade på stört.

Vårat rum på hotellet. (vi möblerade om lite sen)

Master bedroom (men där fick vi inte sova) Haha

Den toaletten som hörde till vårat rum (Det andra rummet hade oxå, en likadan)

Köket ( Inte så mycket användning av detta eftersom de va restaurang som gällde på semestern)

Den ena poolen som vi låg vid första dagen