Hemma

Sitter nu här framför datan med ena foten halft bortdomnad. Har skit ont i den men vet inte vad jag har gjort =/. Känns ibland som att det är växtvärk men de sticker liksom i den oxå.

Efter fikat så tog jag bussen hem tio i fyra så ja va hemma runt 4. Sen hem direkt och prova på det nya dataspelet som jag inte avslöjar nåt om. Haha. Sen gjorde jag mat. De skulle bli hemmagjort potatis mos och biff men de slutade med att allt hamnade i samma bunke och så blev det nån gryta av nåt slag. Haha ne de lät knäppt. Men de blev Mosbiff röra.

Nu ska jag snart in i duschen, måste smörja in ansiktet eftersom att det är torrt efter all sol. Hade med mig en smörja men det är inte så mkt kvar så nu får ja prova på en ny som luktar förjävligt och svider. De e ju bara bra men ändå....

Senare efter de så ska jag kolla på en ny film och somna till denna. Vi ska ha lite myskväll jag och min lilla älskling.

Kommentarer

Kommentera gärna

Skriv ditt namn
Klicka i om du kommenterar ofta

E-mail

Bloggadressen så att jag kan titta på din blogg

Din kommentar

Trackback