Solstråle

Idag är det ännu en kanonhet dag. Solen skiner och ja vågar inte ens titta på termometern, imorse var det iaf 35 grader och nu är det vad det känns dubbelt så varmt. Får jag inte solsting idag så vet jag inte vad.

Vi vaknade runt 11 och ja va jätte varm så jag gick upp lite men sen gick jag och la mig igen och drack lite vatten för jag hade så jävla ont i huvudet. T o m så är det 27 grader inne, när det väl är sommar i sverige så är det sommar.

Så nu har ja vart ute o solat i nån timme och ska snart ut igen. måste bara svala ner mig lite för här finns ingen pool. haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygging :D

2009-06-29 @ 20:37:45

Kommentera gärna

Skriv ditt namn
Klicka i om du kommenterar ofta

E-mail

Bloggadressen så att jag kan titta på din blogg

Din kommentar

Trackback