Skoldagen

I skolan idag har det varit ganska slappt. Började klockan åtta med att göra första delen av det nationella provet i matematik A. Det gick faktiskt skitbra. Eftersom att jag gick IT-gymnasiet förut så har jag ju redan gjort Akursen men fick bara G så nu gör jag om den saken för att få minst ett VG och jag hoppas på det bästa. Men så nu så ska ja förbättra Bkursen som jag också har gjort på IT men bara fått G. Den kursen tror jag att jag tar och gör under sommarlovet så de blir klart med den delen med. Gött att bli av med +att boken är mindre än en centimeter. Och jag kan ju det redan så det är en fördel.

Efter provet så hade jag hål i ca en timma så ja gick och satte mig i en soffa med klasskompisar. Sen va de mattelektion 10:15 och det var då jag också fick Bboken. Lunchen idag var drumsticks och ris. Någon sås som ja inte kommer ihåg med de va gott. Sen va de idrott (solning) och arbetsmiljö och säkerhet. Jag blev klar med inbjudan inklämningen idag så nu har jag bara en inlämning kvar, redovisning om en stad. Tjugo över tre var skolan slut och jag tog bussen till station där jag sedan gick hem ifrån.
Kommentarer

Kommentera gärna

Skriv ditt namn
Klicka i om du kommenterar ofta

E-mail

Bloggadressen så att jag kan titta på din blogg

Din kommentar

Trackback