Skolavslutning

Igår hade jag avslutning i skolan (torsdag) men de va inte mkt till avslutning för först så samlades vi i klassrummet halv 12 och fick kuvert med betyg och min va bra mer sejjer jag inte =D. Sen gick vi ut till vadsbohallen och lyssnade när de sjöng m.m. Vissa va riktigt bra andra inte lika. Men de höll iaf på i knappt en timma och sen va de slut och alla va inte ens där.

Pizza blev det som vanligt efter en skolavslutning. Vi tog bussen ner till stan och gick in på Bistro. Vet inte hur länge vi fick vänta på maten men längre än en halvtimma.

De va den avslutningen de och nu har jag sommarlov. Yeeees

Hade inga bilder för dom tog kompisar och jag hade ingen kamera med mig. Tyvärr =/
Kommentarer

Kommentera gärna

Skriv ditt namn
Klicka i om du kommenterar ofta

E-mail

Bloggadressen så att jag kan titta på din blogg

Din kommentar

Trackback