Shopping!

Shoppade lite efter skolan. Fick två bhar av mamma i present men den ena var för stor och den andra för liten så ja va tvungen att byta och vrf inte lika gärna idag? Så ja cyklade ner till Lindex efter skolan och provade Bhar i en timma och nu har jag hittat de perfekta



Vit Lindex Bh 149 : -
Svart Ella M BH 199 : -

Sen när ja hade cyklat hem så hade ja fått en avi på att mina linser hade kommit så då tog vi bilen och ja övningskörde ner till stan och hämtade dom, samtidigt så gick jag in på parfymaffären och valde ut en parfym som jag skulle få av min lilla älskling i present. Så då blev det en



Lacoste parfym love of pink 525 : -

Den luktar kanon gott
Kommentarer

Kommentera gärna

Skriv ditt namn
Klicka i om du kommenterar ofta

E-mail

Bloggadressen så att jag kan titta på din blogg

Din kommentar

Trackback