Redy For School

Nu har jag precis gjort mig iordning och ska strax gå till bussen som går vid vägen här hos mig. Men först ska jag borsta tänderna extra noga för att jag ska till tandläkaren klockan 2. Får väl ta med tandborsten till skolan oxå för ja måste ju borsta innan me. A men iaf, är lite sen till skolan för jag började egentligen åtta idag men va för jävla trött när ja vaknade första gången så de skadade inget att ja ställde fram klockan lite HAHA.

Efter skolan idag så tror jag att jag ska gå och titta lite i stan. Fyller 18 imorn me så då blir det presentöppning på morgon och på kvällen. Mysigt. Annars vet jag inte riktigt vad som händer och sker men det märker vi.



Jag är redo för skolan
Kommentarer
Postat av: Jennica Björk

sv: jaokej :) varsågod! allt bra?

2009-06-02 @ 09:11:10
URL: http://jennicabjork.blogg.se/

Kommentera gärna

Skriv ditt namn
Klicka i om du kommenterar ofta

E-mail

Bloggadressen så att jag kan titta på din blogg

Din kommentar

Trackback