Pool

Snart ska vi åka hem till mitt eget underbara boende i mariestad. Nu är det verkligen på tiden att jag kommer hem och gör någonting. Städar eller vad fasen som helst. Jag måste göra nåt innan jag blir alltför rastlös. idag ska vi iaf först fixa poolen
och fylla på den, helst med varmvatten men de blir för dyrt så jag får vänta hela sommaren innan jag hoppar i den XD


Jag måste ju ha med mig matlåda imorn oxå, eller så kan jag äta där men det kan ju vara snusk mat. Ja jag vet inte vilken som är bäst men vi får se. Jag jobbar till klockan 4 imorn och jag kommer nog inte vara hemma förän 5-6 så de blir inte mycket bloggande. Inte mycket alls på 4veckor för de.




Kalla fötter
Kommentarer

Kommentera gärna

Skriv ditt namn
Klicka i om du kommenterar ofta

E-mail

Bloggadressen så att jag kan titta på din blogg

Din kommentar

Trackback