Mini salong

Det blev en liten mini salong här på kvällen ute i lugnås. Först färgade jag mitt hår och jag tycker det blev riktigt bra.  Dock tar jag inget kort nu eftersom att håret är blött och jag lägger mig alltid med blött hår för det sliter mycket mindre. Jag har ju så ljust så det slits nog mkt. Sen färgade jag håret på sarakara men det har jag inte sett ordenligt än för det är oxå blött men det blev bra för de va inte gult. Lärde mig att färga utan o få gult för et tag sen. Sen fortsatte de och jag klippte min lilla älskling. Nu är vi fräscha i håret allihop.



Bilden är tagen för länge sen efter ja kom hem från frisören

Kommentarer

Kommentera gärna

Skriv ditt namn
Klicka i om du kommenterar ofta

E-mail

Bloggadressen så att jag kan titta på din blogg

Din kommentar

Trackback