Made today

Nu har vi börjat fylla poolen men den är långt ifrån full eftersom någon glömde stänga ventilen och det har runnit ut vatten lika fort som det runnit i.Värt. Och mamma ångrade sig så vi fyllde den med varmvatten. Yeeeees. Nu kan vi bada imorn efter arbetet.



Men det är inte de enda jag har gjort idag. Jag har ju tvättat och den svarta tvätten hänger uppe



Fint =)

Altanen är städad. Igen. Och jag bäddade sängen med nya fräscha sängkläder för nu hade carin hårat ner de andra så man såg knappt original färgen. Usch



Sängramen har jag gjort själv =)

Och nu har vi precis gjort mat tills imorn, har vart så mkt o göra så jag har inte hunnit. Då blir det sent som vanligt oxå fattas det bara att jag missar bussen imorn. =/
Kommentarer
Postat av: Madelene - Malle

Åh vad härligt med så stor säng! själv skulle jag inte ens få plats med en sån i mitt rum. hahah



Hoppas du haft en bra dag?





www.mallesplace.blogg.se



Bloggen om en helgalen, småländsk 17åring med stort foto intresse.

Designar och syr egna kläder, kolla in och kommentera!

Skriver om mitt liv som en NORMAL 17åring.



see ya!

www.mallesplace.blogg.se

2009-06-21 @ 23:57:27
URL: http://mallesplace.blogg.se/
Postat av: Linda

SV: här har du :) hihi



http://www.lindaas.se/2009/june/if-you-want-it-come-and-get-it.html#comment

2009-06-22 @ 00:00:06
URL: http://lindaas.se

Kommentera gärna

Skriv ditt namn
Klicka i om du kommenterar ofta

E-mail

Bloggadressen så att jag kan titta på din blogg

Din kommentar

Trackback