Ingen skola

Idag blir det en hemma dag från skolan. Känner att huvvet inte riktigt hänger med mig. Sov tills för typ en halv timma sen men nu e ja så hungrig så ja måste bara ner o äta. Senare idag så kommer en av mammas jobbarkompisar och hjälper till att slänga en gammal säng, några bord och lite sånt som vi har bytt ut. Han måste vara med med sin kärra så vi kan ta sakerna till tippen. haha latmaskar. O sen så ska jag nog bara vara med min lilla älskling och mysa hela helgen, fast imorgon kanske det blir grillkväll ja vet inte än men ja hoppas. Och på söndag kanske jag ska till Göteborg och shoppa lite grann hade ja tänkt.

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Hoppas du mår bättre nu! :)

2009-06-05 @ 21:11:55
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera gärna

Skriv ditt namn
Klicka i om du kommenterar ofta

E-mail

Bloggadressen så att jag kan titta på din blogg

Din kommentar

Trackback