Hemma

Vaknade halv 11 idag men låg ändå kvar och drog lite. Kände att jag inte behöver gå upp när jag är trött på hela sommaren men då kom jag på att jag ska jobba halva sommaren |: A men sen gick ja ner och gjorde frukost och tittade på tv.

Hamnade på tv 4 + där de va såna där tävlingar man ska hitta ord och sånt. De va några bokstäver man skulle hitta rätt ord av men de e bara lurendrejjerier alltihop tycker jag =D

Nu sitter jag iaf och bloggar. Hade mycket att ta igen. Hade inte bloggat sen i onsdags men nu e de avklarat.



Bara för att så lägger jag in en bild på pappa mig och mamma för 18 år sedan

Kommentarer
Postat av: Johanna Månsson

Härlig header!

2009-06-12 @ 14:29:09
URL: http://johannamansson.com

Kommentera gärna

Skriv ditt namn
Klicka i om du kommenterar ofta

E-mail

Bloggadressen så att jag kan titta på din blogg

Din kommentar

Trackback