Ekudden

Vilken dag, jag har varit trött sen igår kväll och det är inte mycket bättre nu. Vaknade halv 10 och sprang till bussen. I slutet av skoldagen så gick vi ut till ekudden och åt glasstårta. Mmmmmmmmmmums. Men sen brann mina fötter så ja fick låna ett par andra skor av anna och då blev det lite bättre. sen i stan bytte vi tillbaka och ja fick brännan igen .. Ajaj.

Vi gick in en sväng till vero moda och jag köpte en tubtop. Jätte fin. Jag ville ha en blå vit men det fanns inte i min storlek så det blev en rödvit. Men det gick lika bra.

Nu sitter jag vid tv och tittar på topmodel där de modellerar som skolelever.Fina kläder och fint smink.
Kommentarer
Postat av: Cella

topmodel är bäst :D

2009-06-09 @ 22:31:45
URL: http://noyouno.blogg.se/
Postat av: Anonym

lottar ut ett par cheap monday byxor! (bild hittar ni på bloggen) tänkte köra bästa kommentaren om ni inte har andra förslag?



skit fina byxor i storlek 27,aldrig använda. pris 400 kr! vill gärna bli av med dom ;) väldigt fina tycker jag!

2009-06-09 @ 23:08:27
URL: http://deity.blogg.se/

Kommentera gärna

Skriv ditt namn
Klicka i om du kommenterar ofta

E-mail

Bloggadressen så att jag kan titta på din blogg

Din kommentar

Trackback