Dusch

När jag slutade idag åkte jag in till skövde centrum för att hitta något kul men det gjorde jag ej. Va ute efter en ny klänning nu till sommaren och till Turkiet. Kanske någonting randigt med härliga färger vad vet jag.

Sen iaf så tog jag bussen hem och direkt innanför dörren ropar mamma från trädgården "Celina kom till baksidan och titta vad jag har köpt". Så jag gick ju för att titta och hittade en Dusch i poolen. Eller ja den stog på gräsmattan men duschade i poolen. Hon tänkte att man kan ju duscha innan man badar eller tvärt om. Smart. Hon är lite rolig hon.

Kommentarer
Postat av: bloggare på icedaniel.se

Ha en skön semester i Turkiet

2009-06-26 @ 15:34:45
URL: http://www.icedaniel.se

Kommentera gärna

Skriv ditt namn
Klicka i om du kommenterar ofta

E-mail

Bloggadressen så att jag kan titta på din blogg

Din kommentar

Trackback