Dagen!

På väg från station så ringde jag min bror som skulle hämta mig på moppen men han fick inte gå ut idag för att han var hemma från skolan pga att han har stukat tån eller nåt sånt skit. Så då fick jag gå hem fort som fan eftersom att anna väntade på mig i stan för vi skulle lämna tillbaka hennes skjol på veromoda och sen hem till henne och bada. Jag hade tjugo minuter på mig att ta mig hem och sen till stan så mamma fick hämta mig, jag letade på min bikini och sen fick hon skjutsa tillbaka.

Hemma hos anna pratade vi lite först, sen bytte vi till bikini och hoppade i poolen. Eller hoppade kanske vi inte gjorde för att de va för jävla kallt och solen va borta från den sidan huset HAHA. Vi spelade lite volleyboll med många splashar i ansiktet XD Vi päste och flöt på ett traktordäck m.m.

Hennes föräldrar grillade hamburgare och korv så när vi hade badat var det matdax. Starkt var det också.

Sen hann vi inte med så mycket mer för pappa kom och hämtade mig på motorcykeln klockan åtta typ. Jag fick ha på mig en skitstor hjälm och hade shorts så mina ben blev jätte svullna av all luft som kom mot mig. Men nu sitter jag hemma igen har nyss vart ute och cyklat lite men ska snart lägga mig. Är helt slut för dagen nu ..

Kommentarer
Postat av: Jennica Björk

nej vilken söt bild :)

2009-06-01 @ 22:40:26
URL: http://jennicabjork.blogg.se/

Kommentera gärna

Skriv ditt namn
Klicka i om du kommenterar ofta

E-mail

Bloggadressen så att jag kan titta på din blogg

Din kommentar

Trackback