Dagen!

Fick gå upp tidigt tidigt idag oxå. Bra början på sommarlovet. Idag skulle jag på introduktionsdag på kss och den började klockan åtta så ja gick upp halv sex för att hinna med bussar och annat. Läste boken på bussen och den är för jävla spännande.

Dagen va lång och det va inte så kul. De gick igenom hygien, arbetsuppgifter, lön, försäkringar mm. Visste ju redan allt de eftersom jag har arbetat inom vården förut. Men jaja..

Efter dagen va slut sprang jag till bussen och nu är jag hemma igen. Imorgon blir det heller ingen sovmorgon utan då ska jag in till stan igen.



jag köpte mcflurry maräng swiss när jag väntade på bussen till lugnås och den va la inte sådär jätte god. Såsen förstörde glasssen =O




Kommentarer

Kommentera gärna

Skriv ditt namn
Klicka i om du kommenterar ofta

E-mail

Bloggadressen så att jag kan titta på din blogg

Din kommentar

Trackback