Dagen!

När vi pratade i telefon jag och anna så kom vi fram till att vi skulle köpa ett fritidskort så vi kan åka till gbg i sommar och i helgen. Det kommer o bli mkt liseberg eftersom att vi ska nog putsa fönstren på annas hus så får vi betala halva lisebergskortet så kan man åka dit hur mkt man vill GRATIS. Så jag cyklade iaf ner till stan med jims cykel för att jag trodde min va stulen men när jag skulle parkera cykeln i stan så hittade ja den igen. Vilken tur sejjer jag bara. Tänk o förklara det för pappa.

Så mötte jag anna och rebecka på torget och sen gick vi till pressbyrån och köpte varsitt kort. Nu ska jag bara registrera de på nätet om de blir snott igen.

Vi gick runt lite på stan men sen så tog ja o anna bussen hem till henne och umgicks lite med hennes familj + gäster. De va riktigt roligt tkr jag. Vi vann allt vi körde haha.

Kvart i sju tog jag bussen hem eftersom halv åtta skulle jag till lugnås och då kunde ja inte tatt nästa buss som va framme fem i halv.
 


Jag snodde mammas skor ( kortet är taget på hemvägen i bussen)

Hem och packa som en galning och nu sitter jag här i lugnås o bloggar. Vi har kopplat in datorn till deras nya tv så vi kommer väl inte härifrån på ett tag. Sen så blir det bara att sova ut för de har jag inte gjort på flera dagar ordentligt....
Kommentarer
Postat av: Ida

fin blogg du har :)



vore jättegulligt om du ville rösta på mig som veckans blogg! :)

Nr1- Idas lilla blogg. Tack =)

http://malinhee.blogg.se/2009/june/rosta.html#comment

2009-06-06 @ 21:02:53
URL: http://perfektioon.blogg.se/

Kommentera gärna

Skriv ditt namn
Klicka i om du kommenterar ofta

E-mail

Bloggadressen så att jag kan titta på din blogg

Din kommentar

Trackback