Badminton, sol och glass

Nu har vi vart ute i solen hela dagen o de enda vi gjort är bara slappat och haft det gött. Glass bilen kom så vi sprang dit och köpte ett paket med sex olika sorters glass i. Nu har vi så de räcker =D

Sen blev det en massa badminton och JAG VANN som vanligt men jag fick en smach rätt imellan ögonen så nu har jag en bula i pannan.. HAHA  fan vad ont det gjorde. eftet de så råkade vi smacha på varan hela tiden så då ville ja inte vara med längre. Och lite solning med boken men det blev tyvärr inga bilder från idag.

Nu ska vi fortsätta att hitta lite resor och jag skulle gärna vilja ha lite resemålstips om ni har några bra.




Kommentarer

Kommentera gärna

Skriv ditt namn
Klicka i om du kommenterar ofta

E-mail

Bloggadressen så att jag kan titta på din blogg

Din kommentar

Trackback