5 listan

Nu har jag vart i Lugnås jag vet inte hur länge men jag tror att jag ska hem imorn. Man saknar ändå massa saker där hemma även om jag har kommit förbi för att hämta saker, (kläder, skor, jacka mm.)

Jag saknar massor men detta är viktigast
  1. Min mamma
  2. Min gossiga lilla  hund (när hon lägger sig i sängen bredvid mig och burrar ner sitt huvud)
  3. Min säng. (den är mycket mjukar än här XD)
  4. Min lillebror även om han kan vara sjuk ibland
  5. Min byrå så jag slipper alla dessa väskor hela tiden. Jag kan ju inte packa upp nåt o prova de för ja måste ju packa ner de ja inte ville ha igen.
Men imorn så ska jag nog hem till mariestad eftersom att jag måste komma i tid till jobbet på måndag och härifrån går det inte direkt nåt tåg eller en buss så jag är i skövde lite innan 7. Man kan ju inte begära att komma lite senare första dagen. Jag får komma 7 denna veckan och sen frågar jag om ja kan komma tjugo över 7 halv 8 i fortsättningen. Kanon!



CarinBarin hunden




Jim bror ville egentligen inte vara med på kort men det är smällar man får ta



Jag och Carin på studsmattan en dag förra månaden
Kommentarer
Postat av: ღ Milly ღ

Vilken fin blogg du har.

Allt bra med dig?



Kram!

2009-06-20 @ 23:28:42
URL: http://designbymilly.blogg.se/
Postat av: ღ Milly ღ

jo tack man ska inte klaga :)

2009-06-20 @ 23:49:16
URL: http://designbymilly.blogg.se/
Postat av: Bella

Haft en bra midsommar? :) <3

2009-06-21 @ 01:20:49
URL: http://bellvis.blogg.se/

Kommentera gärna

Skriv ditt namn
Klicka i om du kommenterar ofta

E-mail

Bloggadressen så att jag kan titta på din blogg

Din kommentar

Trackback