Töreboda Festival

Igår sov vi typ halva dagen men det tog jag igen senare på kvällen. Klockan två blev jag hämtad och skjutsad till töreboda festivalen, där köpta jag en biljett och sen åkte vi till ett hus i töreboda och käkade pizza och badade i deras sjö. Gud va varmt det va där i. Det tog inte alls lång tid innan alla va i XD.

Vid ungefär 5 cyklade vi ner till festivalen och ställde cyklarna inne på en trädgård för att de inte skulle bli snodda,

Själva festivalen va skit skojj och karusellen vi åkte va de värsta. Dom tog extra fart på oss flera gånger :O

Jag tog massa snygga bilder. Fast de va ju den framför kameran som gjorde de.



EMD




Danny




Danny



EMD spelar själva och sjunger

Kommentarer
Postat av: Petra

Danny är satans snygg, MUMMA<333

2009-07-05 @ 20:01:11

Kommentera gärna

Skriv ditt namn
Klicka i om du kommenterar ofta

E-mail

Bloggadressen så att jag kan titta på din blogg

Din kommentar

Trackback