Söndag 19/7

Vi åkte till Tjörn 12 eller nåt på morgonen men vi va inte framme förän vid typ 5-6 ändå. Men vi stannade i Lidköping för min syster fyllde 20 och det måste ju firas. Sen drog vi vidare till Stenungssund där vi handlade lite mat och sånt som vi skulle behöva på kvällen och morgonen dagen efter. Jag körde hela vägen och kom fel en gång.

Väl i stugan så packade vi upp och åt lite grann sen gick vi direkt ner till havet och va där i 5  timmar tror jag det var. Härligt. Vi fiskade och solade m.m.

När vi kom upp till stugan igen så fick ja bädda eftersom att jag inte gjort de. Sen tittade vi på film och somnade nästan direkt.

Kommentarer

Kommentera gärna

Skriv ditt namn
Klicka i om du kommenterar ofta

E-mail

Bloggadressen så att jag kan titta på din blogg

Din kommentar

Trackback