God Morgon

Nu har ja än en gång vaknat idag, första gången jag vaknade va klockan kvart i sex oxh jag kunde inte somna om så jag gick upp och tog en macka och sen la ja mig igen och somnade antagligen om. Eftersom att jag har vaknat flera gånger efter. Men jämt när jag somnar om på mornarna så drömmer jag massa omöjliga saker. Inte roligt alls.

Idag ska jag städa iordning i huset lite tills vi åker så vi kommer hem till ett snyggt och rent hus igen. Det är ju aldrig roligt att behöva komma hem och packa upp och städa.
Kommentarer
Postat av: emma

fan va najs (: ska du festa både idag och imorgon? jag ska mest umgås med folk i helgen så det blir trevligt

2009-07-17 @ 11:45:12
URL: http://metrobloggen.se/Obscene
Postat av: angelica

önskar jag också kunde vakna tidigt haha jag blåste på till 1 1 idag .

2009-07-17 @ 13:18:15
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera gärna

Skriv ditt namn
Klicka i om du kommenterar ofta

E-mail

Bloggadressen så att jag kan titta på din blogg

Din kommentar

Trackback