Fika

Idag på jobbet så åkte en patient hem som jag har pratat med väldigt mycket och lärt känna. Hon är så go o glad så vi bestämde att jag skulle komma och hälsa på henne någon gång.

Och då när jag väntade på bussen till Lugnås idag så tog jag en sväng förbi henne och hon gjorde iordning massa fika som hon hade bakat själv, visade runt mig i lägenheten och vi pratade massa. Hon hade knappt hunnit ta av sig kläderna förän ja kom där men hon va så glad att jag kom så jag vet inte hur mycket hon kramade mig. Så goo.

Vi bestämde sen att jag skulle komma en annan dag eftersom att jag skulle med bussen, ändå missade jag bussen och blev kvar där i flera timmar. =D



Hon gjorde så fint så, tog fram sina fin bestick och letade efter fintårtspaden men den va borta
Kommentarer
Postat av: Linda - det handlar om helheten!

Åååh fy va gott! taskigt o lägga ut såna sötsaker, när jag inte har tillgång till att äta sånt gott. ler. jag har just lagt till dig sötis!! =D

2009-07-10 @ 20:06:29
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/

Kommentera gärna

Skriv ditt namn
Klicka i om du kommenterar ofta

E-mail

Bloggadressen så att jag kan titta på din blogg

Din kommentar

Trackback