Dagens påhitt

Jag gick upp kvart i sex idag och bussen in till stan gick tjugo över sex. Sen i stan fick jag vänta i en kvart bara tills bussen till skövde gick. Så kommer det se ut i en vecka till, fast inte på helgen då. Kom hem gjorde jag ungefär halv 5 för mamma hämtade mig där jag gick av bussen så jag kunde komma hem och hämta lite nya kläder och sånt, jag hann vila mig lite oxå, skönt.

Mamma är så snäll så senare på kvällen så skjutsade hon oss ut till Lugnås igen och här sitter jag. Har nyss sett Ice Age och den var jätte bra, men ändå tycker jag bäst om ettan eftersom att det alltid är den som är bäst enligt mig. Det är alltid den som får en att verkligen leva sig in i filmen.

Nu ska jag gå och fixa iordning min matlåda och hänga lite tvätt. Slängde in en färgad tvätt innan ja la mig och tittade på filmen så nu e den nog klar. Man måste ju sköta det mesta nu.



En bild från i vintras. Det syns att det är kallt ute med tanke på kinderna =D

Kommentarer

Kommentera gärna

Skriv ditt namn
Klicka i om du kommenterar ofta

E-mail

Bloggadressen så att jag kan titta på din blogg

Din kommentar

Trackback