Dagens påhitt

Dagens arbete gick långsamt, gud va långsamt och det har kommit in många nya patienter och de klarar sig sjävla nästan helt och hållet. Det är ju görbra men mindre bra för personalen som då får mindre arbete och dagarna blir automatiskt segare.

Vi fick en till feriepraktikant idag. Han heter samuel och mer vet ja inte XD. Får se hur det går för han.

Efter de så övningskörde jag klockan 4 typ och det gick kanon bra. ! jag backade och parkerade vanligt. Suveränt. jag fick oxå köra runt lite i Skövde vilket var nytt för mig men det blev bra ändå.

Men nu sitter jag hemma igen i Lugnås och vi ska precis gå och äta Mumsigt.
Kommentarer
Postat av: Personality

Hej ! Ville bara tipsa om en jättebra hemsida om du vill ha extra pengar i plånboken, woopa! Bli medlem här: http://www.woopa.se/?ref=tildauu . Det är superenkelt och du får 20 kr direkt när du registrerar dig!



Hoppas du blir medlem, du kommer inte bli besviken jag lovar! Jag har vart medlem i mindre än 5 dagar och har över 500 kr redan! :) Kram

2009-07-13 @ 21:20:21
URL: http://personality.webblogg.se/

Kommentera gärna

Skriv ditt namn
Klicka i om du kommenterar ofta

E-mail

Bloggadressen så att jag kan titta på din blogg

Din kommentar

Trackback