Dagen!

Nu har jag tid och orkar skriva om dagen.

Jag vaknade ca tjugo minuter före bussen gick som vanligt men jag hinner ändå med den. Otroligt. Sen väntade jag inne i stan i en kvart eller så på nästa buss och då satt jag och solade. Mm va skönt det är och det kommer bli underbart att få lite sommarlov nu. Men regnar det så mkt som det har gjort nu så vet jag inte vem jag slår först. XD

Väl på jobbet så kände jag att ja va lite seg idag för det tog en kvart att byta om och ta på alla skyltar oså.. HAHA ja sen va de segt resten av dagen oxå. Vissa tillfällen när man gjorde arbeten som tog längre tid så va det bara skönt att göra ngt. lika så med de tråkiga jobben. De blev roliga för att man inte hade så mkt att göra
Så det var alltså lungt idag
.

När jag kom hem så la jag mig och sov i nån timma men nu har vi vart uppe och ätit och duschat. Efter en Harry Potter film så ska man nog sova gott som det va länge sedan man gjorde nu. Jag vill ju se den nya men det kommer lite senare, i veckan kanske.

God Natt
Kommentarer

Kommentera gärna

Skriv ditt namn
Klicka i om du kommenterar ofta

E-mail

Bloggadressen så att jag kan titta på din blogg

Din kommentar

Trackback